Robo Radio - פלייליסט בביצוע בלדות
נשאר
/
כתבתי את השיר תוך כדי ניסיון לשלב חלק מהשמות שנגעו בחיים שלנו ונותרו מאחור. הלחנתי אותו יחד עם סונו כמובן.
ורציתי רק לומר: אני זוכר.
את כולם. את מי שחזרו, את מי שעדיין שם, ואת מי שלעולם לא נראה שוב.
כל שם, כל נשמה, הנפש עדיין זוכרת.
לכל החטופים, לחללים, ולכל האחים שלנו, אנו איתכם.
זוכרים את שמותיכם, שומרים על האור שלכם.
לא נשכח אתכם.
