אני במשרד, אין הפתעה
מצאת החמה, עד צאת הנשמה
יש חול בימים, והרבה ימי חול
ואני עדיין פה, שיהיה מה לאכול
כל כך הרבה מה לראות
נופים, הרים ומדינות
פה אצלי כרגע הכל כרגיל
אין לזה סוף, אז מאיפה להתחיל?
בתור ילד רציתי ללמוד לגלוש בגלים
בינתיים גולש בין חדשות למאמרים
מהים אל ההר, מהיער עד לפלך
ואני עדיין כאן, בעבודת פרך
כל כך הרבה מה לראות
נופים, הרים ומדינות
פה אצלי כרגע הכל כרגיל
אין לזה סוף, אז מאיפה להתחיל?
הייתי רוצה להירטב מגשם ביערות
לראות את הכוכבים ללא זיהום אורות
לטפס את כל ההר ולהביט במדרונות
ובינתיים אני מתרוצץ רק בין מסדרונות
כל כך הרבה מה לראות
נופים, הרים ומדינות
פה אצלי כרגע הכל כרגיל
אין לזה סוף, אז מאיפה להתחיל?
כל כך הרבה שעוד לא ראיתי
החיים קצרים ומה כבר עשיתי?
יום לים, או מהעיר ליער
לא עשיתי הרבה מאז הייתי נער
כל כך הרבה מה לראות
נופים, הרים ומדינות
תאמרו לבוס שאני קצת אאחר
נתראה שנה הבאה, אולי קצת יותר
אזרוק את הטלפון למים
ואקנה כרטיס מיד לשמיים
לא עוד דדליינים מטורפים
רק אני ואינספור נופים