פתיח
Yeah…
Time keeps movin’…
but my soul still
remembers…
בית 1
עמדתי מול הים בלילה קר,
הגלים סיפרו על עבר שעבר,
חיפשתי בי את הילד שנעלם,
שכחתי איך זה — לכבוש עולם.
פזמון
הרוח לוחשת לי שם….,
תתעורר,….
אל תשכח את העבר
כי… הוא לא יחזור לעולם….…
רוצה לחוות את נעוּרַי מחדש,
לגעת בזמן… שיחזור למסור דש
To feel that fire
that once was mine,
לצחוק שוב חופשי
בלי לקחת נשימה,
Hear that laugh —
echo in the sky,
להרגיש שוב — צעיר בנשמה!
בלי לעשות חשבון…. כאילו…מה
Re-live my youth,
re-live my light
בית 2
ימים של שמש, רחובות חיים,
אהבות קטנות, חלומות גדולים,
פעם רצתי בלי לחשוב בכלל,
עכשיו אני הולך — הזמן מטלטל.
הזמן עובר, אבל בפנים נשאר,
אותו ניצוץ שלא כבה עדיין מחר.
פזמון
רוצה לחוות את נעוּרַי מחדש,
(Re-live
my youth, re-live my soul)
לגעת בזמן… שיחזור למסור דש
Let the rhythm make
me whole,
לצחוק שוב חופשי
בלי לקחת נשימה,
Hear that laughter,
feel it high,
להרגיש שוב — צעיר בנשמה!
בלי לעשות חשבון…. כאילו…מה
בית 3
למה הזמן בורח כמו חול מהיד?
אם רק לרגע… הייתי הילד האחד.
If I could freeze
this endless line,
I’d dance again — in
my own time.
רוצה לחוות את נעוּרַי מחדש,
Re-live my youth,
re-live my soul
לגעת בזמן שיחזור –למסור דש
Let the rhythm make
me whole,
לצחוק שוב חופשי
בלי לקחת נשימה,
Hear that laughter,
feel it high,
להרגיש שוב — צעיר בנשמה
בלי לעשות חשבון…. כאילו…מההה
Re-live my youth…
one more time!
סיום
yeah…
still that boy
inside…
still that dream
alive…
I wanna live my
youth —
one more time.